خیلی سخت بود

 

بزرگی در این نیست که کجا ایستاده باشیم، به این است که به کدام جهت در حرکت باشیم. گاهی باید در جهت باد و گاهی مخالف با آن حرکت کنیم. آنچه مهم است این است که باید حرکت کنیم، نه اینکه بی اراده در گوشه ای بنشینیم.

 

والپیپر زیبا از طبیعت زیبا

 

اکثر شکست ها نصیب کسانی شده است که نمی دانستند فاصله شان تا موفقیت چقدر نزدیک است و دست از کار کشیده اند.

 

عکس فقر مطلق

 

 

باور

 

    و حالا که در دنیای بی ارزشی که آدم هایشان هم بی ارزش تر از دنیایشان هستند افتاده ای دیگر چه اهمیتی دارد که آگاه ترین آدم ها باشی اما اگر کمی انسان چاپلوس و پاچه خواری باشی می توانی به آنچه که در رؤیاهایت می بینی برسی. رسیدن هدف تو نیست کشتن آدم ها هدف تو است این همان قانون موفقیت تو است که حق همه را خوردن و بالاخره به جایی رسیدن

 

عکس جالب و دیدنی 
 

 

آرزو

 

    آرزو هایی که تمام وجودت را فدایش می کنی می میری زنده می شوی ولیکن آن را نمی بازی. نبودنش را بهانه می گیری گریه می کنی آواز می خوانی اما بودنش را جشن می گیری زنده می مانی نمی دانی، نمی دانی که اگر عشق نبود او هم نبود دنیا نبود آدم نبود و آدمی که با عشق آن میوه را خورد با چوب عشق هم تاوانش را داد

 

عکس هایی زیبا و دیدنی از مناظر طبیعی 

 

رهایی

 

      دیگر فکر کردن به گذشته عذاب آور است، ای کاش خوابی بود که می رفت و نمی ماند و ای کاش کابوس نمی شد این خواب خاکستری رنگ. می اندیشم! ولی احساس می کنم که خواب می بینم! چشمانم را باز می کنم ولی واقعاً خواب می دیدم. ای کاش انتخاب نکرده بودم این راه پوچ را و ای کاش خاکی نمی شد این راه کویری رنگ. راهی که حتی در آن جای پایم هم باقی نماند؛ کسی نتوانست پیدایم کند و طوری گم شدم که دیگر راه بد بختی را هم از یاد برده ام. ای کاش فکر نکرده بودم و ای کاش خاطره پاک شدنی بود. خاطره ای که به ظاهر شیرین است، لبریز از مهربانی و محبت و به ظاهر زیبا و قشنگ. ولی دیگر فکر کردن هم عذاب آور است

 

<a rel=

 

Listen and Silent are two words with same alphabets and are very important for friendship, because only a true friend can

Listen you while you are Silent.

 

Image_By_Pic_Blogfa_Com_3.f69.jpg, hosted by TheImageHosting.com

 

با تشکر از وبلاگ www.pic.blogfa.com 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
معصومه 1386,11,03 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام
نیلوفر خانم
شرمنده حالی ازت نمی پرسم منا ببخش وقت نمیشه زندگیم پر از مشکل
دوست دارم خیلی زیاد
از این نوشته هات خیلی خوشم اومد عالی بودن

punisher 1386,11,03 ساعت 11:37 ب.ظ

neveshtehay jalebi darin chon bazihashon dars rozegaran

مرضیه 1386,11,04 ساعت 11:53 ب.ظ

سلام زندگی چطوری کجایی؟
دیگه زنگ نمیزنی
مدتیه دلم گرفته بابا سر بزن بهم
دوستت دارم بای بای

معصومه 1386,11,08 ساعت 05:31 ب.ظ

وقایع خوش زندگی مثل درختان سبز وخرمی است که وقتی که از دور نظاره شان می کنیم خیلی زیبا به نظر می رسندولی به مجرد آنکه نزدیکشان شده ودر داخلشان می رویم زیبائیشان هم هم از بین می رودُ شما در این موقع نمی توانید بفهمید زیبائیش به کجا رفته آنچه می بینید چند درخت خواهد بود و بس.
دوست دارم خیلی زیاد

معصومه 1386,11,15 ساعت 11:38 ق.ظ http://www.love60.blogfa.com

سلام خانم خانما همیشه آرزوی موفقیت برایتو می کنم
دوستم دارم یک سر بزن به وبلاگم

سلام خیلی خوشحال شدم که به من سر زدی وبلاگ زیبایی داری
دوباره به من سر بزن
دوست دارم
بابای

متین 1386,11,18 ساعت 01:29 ب.ظ http://thelostlover.blogfa.com

سلام نیلوفر جان دوست عزیز
جمله جالبی بود و قابل تامل اما ارتباطشو به پستی که براش کامت گذاشتی نفهمیدم.
به هرحال خوشحالم از حضور شما
شاد باشی
متین

هیس 1386,12,01 ساعت 04:52 ب.ظ

معرکه ای دوست داشتنی مثه همیشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد