یعنی میشه...!

میشه هیچ چیزو ندید، فقط نگاه کرد...

شکسپیر میگه : زندگی حواسشو جمع میکنه ببینه تو چی دوست داری تا دقیقا همونو ازت بگیره

بهترین و زیباترین چیزها در دنیا قابل دیدن و لمس کردن نیستند باید آنها را با قلبتان احساس کنید.

دوستت دارم نه به خاطر اینکه چه کسی هستی، به این خاطر که وقتی با توام چه کسی میشوم.

انسان می تواند دو دقیقه بدون هوا و دو هفته بدون نوشیدن آب ، سه هفته بدون غذا و یک عمر بدون پول زندگی نماید . ولی نمی تواند یک لحظه بدون اندیشه و فکر زندگی کند.

Image By Foto.coo.ir  
 

اگر واقعیات با نظریات هماهنگی ندارند، واقعیت‌ها را تغییر بده

Image By Pic.Blogfa.Com 

نظرات 18 + ارسال نظر

سلام
جملات زیبا و وزینی بود
موفق باشی
یاحق

ذهن پوچ 1387,01,21 ساعت 10:57 ب.ظ http://sange-sabur.blogsky.com

چی بگم...
خوب بود
فقط همین.

هیوا 1387,01,22 ساعت 02:32 ق.ظ http://www.ariyanet.blogsky.com

سلام . ممنون از این جملات انتخابی . کلی چیز یاد گرفتم . فقط نمی دونم چرا با جمله شکسپیر مخالفم .

صالح 1387,01,22 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.best-saleh.blogsky.com

خیلی خوب بود....

سلام
وبلاگ جالبی دارید
خیلی قشنگه
اگه تونستی به ما هم یه سری بزن

سلام
خوشحالم کردی که بهم سر زدی.
با کمال میل با تبادل لینک موافقم...چون جملات زیبایی مینویسی .. همراه با عکسهای قشنگ.
لینک شدی..
میام پیشت
موفق باشی

سلام عزیزم
از این که به وبلاگم اومدی ممنونم
شما هم وبلاگ زیبا و جذابی دارین
باز هم بیا پیشم
موفق باشین
سوگند

زمینی 1387,01,24 ساعت 02:11 ب.ظ http://asemanihaaashoora.blogsky.com

خداوندا اگر روزی بشر گردی ... زحال ما خبر گردی ... پشیمان می شوی از قصه خلقت ... از این بودن، از این بدعت ... خداوندا تو می دانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است ... چه زجری می کشد آن کس که انسان است و از احساس سرشار است

دکتر شریعتی

جمله شکسپیر منظورش چی بود؟ من فکر می کنم این جمله داخل یک متن بوده و مفهوم پیدا می کرده نه به تنهایی.
سال خوبی داشته باشی با یه عالمه شادی :-)

پوریا D: 1387,01,24 ساعت 11:39 ب.ظ

شبا که با یادِ تو می خوابم....
از این می ترسم که فردا.....دیگه کنارم نباشی......
هر شب به خودم می گم که....
اگه یه روزی تو از من جدا بشی.... من هم از خودم جدا می شم....
و از این زندگی که سالها داره منو می سوزونه...
اگه یه روز تو کنارم نباشی.....
این زندگی تلخی رو که دارم رها می کنم....می زارم میرم....
تا دیگه مجبور نشم هر روز صبح....
قیافه تنهای خودم رو توی آیینه اتاق تحمل کنم....
دوستت دارم
نمیدونم ولی خوب بود

سلام
ممنون از تبادل لینک
منتظر آپ جدیدت هستم
موفق باشی

سلام وبلاگ قشنگی داری مطالب زیبایی هم توش نوشتی موفق باشی

.::نامه::.

قلم را روی کاغذ می گذارم...........برایت چند خطی می نگارم

به نام خالق وصل و جدایی...........به نام نامی پروردگــــــــارم

سلام ای نازنین بی وفایم...........سلامت هستی ای زیبا نگارم

اگر چه بینهایت دوری ازمن......!!!
...........................................................
یا حق

رضا 1387,02,01 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.yangom-r.blogfa.com

سلام جملاتت خیلی قشنگ بود

ناصر 1387,02,04 ساعت 07:11 ب.ظ http://shahireshab.blogsky.com

سلام
باز هم حرف نداشت

khodam. 1387,02,10 ساعت 12:13 ب.ظ

bayad pak mishod oni ke bayad befahme mifahme

zeynab 1387,02,29 ساعت 06:00 ب.ظ

elahi to ax balayi ayandeye khodet ba on cheshmeto mibinam az bayin boro bala ax sevomiye

[ بدون نام ] 1387,02,30 ساعت 06:23 ب.ظ

rastesh chand vaghti bod be webet sar nazade boodam .khoob fa'al shodi.vali jomle akhari ke neveshti mozakhrafe(ba kamale ehteram) ham man va ham u midonim ke vagheiat gheyre ghabele taghiran va be hamin dalil beheshoon vagheiat migan
chera mardomo be kare pooch tashvigh mikoni???????????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد