یاری ام کن !

خدایا یاری ام کن تا اگر چیزی شکستم دل نباشد!!!  

      

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام
خوبی؟
شوخی هایی که میکنی مزه تلخی داره ..
حالا من نمیدونم چی شده .. اما من همه دوستانم رو به یک اندازه دوست دارم .. ( منظورم دوستان مجازیم )فرقی هم نمیکنه که کی با هم رفیق شدیم .. همه رو به یک چشم می بینم .. علتش هم اینه که نه من اونها رو دیدم نه اونها منو .. پس فرقی برام نمیکنه ... اصلی و فرعی هم نداره ..
بگذریم ... اینم بگذار ادامه شوخی خودت ..
خوب شد ....
این یکی حرف نداشت ... بابا بیا بیرون از اون حرف ها .. این پست جدیدت رو میگم .
فقط یه آمین برای پستت زیبات دارم ...
موفق باشی

علی اکبر 1389,03,05 ساعت 12:25 ق.ظ

نمیخوای حرفی بزنی..؟
از دست من دلخوری؟
یه چیزی بگو تا بدونم که همه اینها که گفتی یه شوخی بود ..
دوست دارم بری به جعبه لینک وبلاگت و زمانی که منو به عنوان یکی از دوستات لینک کردی ببینی .. برو یه نگاهی به تاریخ رفاقتمون بنداز .. شاید برات جذاب باشه .. من دیدم تو هم ببین ..

دیدی؟ حالا نظرت چیه؟

پرستیدنی 1389,03,05 ساعت 07:53 ق.ظ http://deeba.blogsky.com

آرامش همینجاست
توی دل خودت
فقط باید احساسش کنی
خیلی آروم

چه دعای خوبی ...
امیدوارم تمام ادما دل کسی رو نشکنن
موفق باشی (مرسی به من سر زدی)

سلام به آبجی شوخ و مهربونم
خوبی؟
اومدم منم بابت این مطالب اخیر معذرت خواهی کنم ...
نه تو دلیلی برای معذرت خواهی داشتی و نه من .. همینجوری الکی الکی از هم عذرخواهی میکنیم.. خنده دار نیست؟

به قول خودت پیش میاد دیگه .. این حرف ها گاهی برای برای عوض کردن مزاجمون لازمه .. شوخی های اینجوری روحیه ی آدم رو عوض میکنن ..
حالا پاشو وبلاگت رو آپ که منتظرم ..
تا بعد
یا حق

شهریار 1389,03,05 ساعت 04:16 ب.ظ


آمین!

علی راد 1389,03,06 ساعت 09:00 ق.ظ

سلام
یعنی هر چی دیگه باشه مهم نی دیگه هاااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد