آرزو

کاش می شد بار دیگر نوشت از سر نوشت ...       

                      

Image By Pic.Blogfa.Com

   

هرگز به آرزوهای بقیه نخند کسانی که آرزو ندارند چیز زیادی ندارند.

 

آدما مثله یه کتاب میمونن تا وقتی تموم نشن برای دیگران جذاب هستند ... پس تو هم سعی کن خودتو جلوی دیگران تند تند ورق نزنی برای اینکه وقتی تموم بشی مطمئن باش میرن سره یه کتابه دیگه 

Image By Pic.Blogfa.Com

 

وقتی برگ های پاییز رو زیر پات له می کنی یادت باشه روزی بهت نفس هدیه

می کردن

 

 قدر دست هایم را بیشتر دانستم و قدر چشم هایم را و تازه فهمیدم چه شکوهی دارد... ایستادن بر روی دو پا آن لحظه که...به زمین خوردم!!!

عکس فانتزی

 ای کاش کودک بودم ،تا بزرگ ترین شیطنت زندگیم نقاشی روی دیوار بود. ای کاش کودک بودم ، تا از ته دل می خندیدم، نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم. ای کاش کودک بودم ، تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه تو، همه چیز را

فراموش می کردم

Image By Pic.Blogfa.Com

وقتی کوچیک بودیم دلمون بزرگ بود ولی حالا که بزرگ شدیم بیشتر دلتنگیم ............کاش کوچیک می موندیم تا حرفامون رو از نگاهمون بفهمن نه حالا که بزرگ شدیم و فریاد هم که می زنیم باز کسی حرفمون رو نمیفهمه

عکس فانتزی  

       فقط کسی معنی دل تنگی را درک می کند که طعم وابستگی را چشیده باشد پس    

               هیچوقت به کسی وابسته نشو که سر انجام آن وابستگی دلتنگیست             

عکس جالب و دیدنی

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد 1386,12,14 ساعت 02:44 ق.ظ http://Allpic.ir

سلام.
مر30 که دوباره به عکس های منتخب ...
واقعاً زیبا و دلنشین مینویسید.
"""""""""""""
ای کاش کودک بودم ،تا بزرگ ترین شیطنت زندگیم نقاشی روی دیوار بود. ای کاش کودک بودم ، تا از ته دل می خندیدم، نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم. ای کاش کودک بودم ، تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه تو، همه چیز را

فراموش می کردم

"""""""""""""
ای کاش ، ای کاش ، ای کاش ....

تنت سالم و دلت خوش آنهم همیشه ایام.
تابعد.

واقعا زیبا بود .
ممنونم ...!!!
در پناه حق ...

ذهن پوچ 1386,12,15 ساعت 01:08 ق.ظ http://sange-sabur.blogsky.com

چون تورا می نگرم مثل اینست که از پنجره ای تک درختم را سرشار از برگ در تب زرد خزان می نگرم.مثل اینست که تصویری را روی جریانهای مغشوش آب روان می نگرم.....
فروغ فرخزاد
اینم یه شعره قابل از فروغ
تقدیم به شم...............

poo00riya 1386,12,16 ساعت 11:11 ق.ظ

na khodaee salighaton fogh ol ade hastesh piroz salem o salamat o tan dorost o hamin

محمد 1386,12,17 ساعت 01:54 ق.ظ http://Allpic.ir

سلام.
نیلوفر جان خیلی خوشحالم از اینکه از عکس های منتخب راضی هستید امیدوارم بتوانم آنچه را می پسندید در عکس های منتخب به نمایش درآورم.
تنت سالم و دلت خوش آنهم تا همیشه ایام.
تابعد.

آرزویم همه عشق قسمتم نفرت بود
شادی ام از سر درد ٬درد من قسمت بود
ممنون که سر زدی
یا حق

نرکیب عکس ا و نوشته ها خیلی خلاقانه بود

ناصر 1387,01,14 ساعت 06:40 ب.ظ http://www.shahireshab.blogsky.com

سلام
احوال شما
هرچند دیر شده اما سال جدید مبارک باشه
امیدوارم در سال جدید هم همچنان موفق و سالم و سعادتمند باشید

هوس مبهم 1387,01,15 ساعت 09:49 ق.ظ

کاش میشد که سر نوشت رو از سر نوشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد